Voiceworks is ISO 9001 gecertificeerd.

20 oktober 2017
off_voiceworks
Zorgtransitie
Nieuws
De ISO 9001-certificering toont aan dat Voiceworks een kwaliteitsmanagementsysteem heeft ingericht dat zorgt voor een consistente dienstverlening die voldoet aan wet- en regelgeving en de behoeften van klanten. ISO 9001 stelt de normen voor het kwaliteitsmanagementsysteem dat gericht is op het voldoen aan de eisen van de klant en het verhogen van de klanttevredenheid. Voordelen Certificatie-instelling DNV GL houdt met het ISO 9001-certificaat een officiële vinger aan de pols en Voiceworks heeft hiermee duidelijk inzicht in de kwaliteitsniveaus en uniformere manier van werken op de verschillende afdelingen. Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks: 'Door middel van het ISO-certificeringproces zijn we in staat onze volledige organisatie op een objectieve manier onder de loep te nemen. We bestaan dit jaar 9 jaar en zijn flink gegroeid. We vonden het tijd worden om processen formeel vast te leggen voor een hogere uniformiteit en daarmee een verbetering in de kwaliteit van onze dienstverlening. ' Steve Pit, COO van Voiceworks en begeleider van het ISO-traject, vult aan: 'Door het nadenken over processen hebben we direct diverse efficiency- en kwaliteitsverbetering slagen gemaakt, zoals de implementatie van een kennisdelingsplatform, service level agreements voor onze diensten en efficiencyslagen in het orderproces. Daarnaast hebben wij voor elk proces duidelijke KPI's in kaart gebracht waar periodiek op wordt gemeten. Dit stelt ons in staat continue verbeteringen door te voeren op onze dienstverlening. Meerdere ISO-certificeringen Eerder dit jaar behaalde Voiceworks ook het ISO 27001-certificaat voor de gehele organisatie. DNV GL heeft beide ISO-certificeringen afgenomen en de systemen zijn in samenwerking met Molenaar & Plasman Solutions geïmplementeerd. De ISO 9001 en ISO 27001 certificaten zijn drie jaar geldig, daarna volgt opnieuw een formele audit voor verlenging van de certificeringen. Voiceworks zal elk jaar een interne audit uitvoeren om de werking van het kwaliteitsmanagementsysteem te waarborgen en optimaliseren.