Programma

Editie 01 2019

Sluit uw digitale zorgoplossing aan op patiëntbehoeften?

Tags

Innovation Partner

Deel dit artikel

Bij reguliere consumentenproducten is het onvoorstelbaar dat een product in de markt wordt gezet zonder gedegen marktonderzoek. De klant is tenslotte koning. Zonder marktonderzoek slaagt de businesscase bovendien vaak niet. Hoewel dit gezegde ook in de zorg geldt, wordt ‘patient included’ nog niet altijd voldoende toegepast bij de ontwikkeling van digitale zorgproducten. Terwijl het toch cruciaal is om gedegen onderzoek te doen naar voorkeuren van patiënten – de eindgebruikers van uw digitale zorgoplossing. Dit artikel gaat in op twee praktische methoden om hier invulling aan te geven.

Geef een reactie

Even eerlijk in de spiegel kijken:  ben jij zelf eigenlijk wel zo digitaal? Diagnostische dataverzameling burger:  bedreiging of zegen?

Inloggen vereist

Om het hele artikel te lezen heeft u een abonnement nodig

Abonnement

Lees alle abonnementen al vanaf
€10,- per maand

Word abonnee

Mis niks en ontvang de spannendste ontwikkelingen