Programma

Editie 02 2019

Zonder speelfase géén snelle vooruitgang

Deel dit artikel

Het lijkt wel gisteren, de levering in april 2013 van de (ter ziele gegane) Pebble, de Kickstarter Edition (besteld in mei 2012). Bij mijn weten de eerste smartwatch voor consumenten. Ondanks de beperkte mogelijkheden liet deze smartwatch je ervaren hoe het voelde om een ‘computer’ om je pols te dragen. Vergelijk het met de eerste ervaring met Virtual Reality, waarbij je een smartphone in een kartonnen bril moest steken om op deze manier aan te voelen hoe dit werkte. Beetje klunzig, niet gebruiksvriendelijk en ook geen wereldschokkende ervaring. Maar je kon je achteraf véél beter inbeelden wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn, wat er technisch moet gebeuren om de functionaliteit te verbeteren, hoe de gebruikerservaring kon verbeterd worden, of welke sectoren het meest baat zouden kunnen hebben met het toestel.

Geef een reactie

Opleiding nodig voor vertaalslag  tussen technologie en praktijk Kansen voor digitalisering in  de farmaceutische zorg

Inloggen vereist

Om het hele artikel te lezen heeft u een abonnement nodig

Abonnement

Lees alle abonnementen al vanaf
€10,- per maand

Word abonnee

Mis niks en ontvang de spannendste ontwikkelingen