Programma

Editie 02 2020
Tip hier de redactie
Bekijk overzicht

Chatbot DEX maakt het naleven van wetgeving makkelijker

Tags

Gast auteur

  • Anne Sophie Dil
  • Rob Peters

Innovation Partner

Deel dit artikel

Wilt u belangrijke informatie delen met de redactie?

Tip hier de redactie

Het inzetten van digitale technologie om de naleving van wet- en regelgeving (LegalTech) in de gezondheidszorg te vereenvoudigen, kan paradoxaal lijken. Deloitte en UMC Utrecht zijn dit echter in samenwerking aan het realiseren. Chatbot DEX is straks hét centrale aanspreekpunt voor medewerkers van UMC Utrecht met vragen over privacy en gegevensuitwisseling. Dit betekent voor de medewerkers: direct antwoord op vragen of direct een doorverwijzing naar de juiste persoon binnen de organisatie. Voor juridische professionals: verminderde werkdruk en meer tijd voor complexe vraagstukken. Voor het management: een duidelijk overzicht van de compliance-volwassenheid van de organisatie en per divisie inzicht in onderwerpen die extra aandacht verdienen.

Geef een reactie

Langere pilot brengt nieuwe inzichten Robot Phi vergroot zelfstandigheid cliënt De coronacrisis en de toekomst  van e-health

Inloggen vereist

Om het hele artikel te lezen heeft u een abonnement nodig

Abonnement

Lees alle abonnementen al vanaf
€10,- per maand

Word abonnee

Mis niks en ontvang de spannendste ontwikkelingen